הלוואות לעסקים בישראל

•    רוצה לתת דחיפה לעסק שלך?
•    מקים עסק וזקוק להלוואה?
•    מחפש הלוואות לעסקים בתנאים מעולים?

אם פעם היה צריך להמתין לקבלת אישורים מיוחדים ולעבור תהליך ארוך עד לקבלת הלוואה, היום ניתן לקבל הלוואה במהירות וללא המתנה כמעט. ניתן לקבל הלוואות לעסקים (קיימים או בהקמה) בהליך מזורז מבלי להעמיד ערבויות גדולות. תוכל לקחת הלוואה לעסק על סך 300,000 ₪ בתנאי החזר נוחים ואטרקטיביים במיוחד!

הלוואות לעסקים מיועדות לכמה צרכים שונים:

•    עסקים שנקלעו למשבר או לחובות כלכליים וצריכים עזרה כספית מהירה
•    בעלי עסקים שרוצים להשקיע בעסק לצורכי צמיחה והתפתחות
•    עסקים בהקמה – עסקים שצריכים השקעה ראשונית לצורך הקמת העסק

הלוואה לעסק – דחיפה משמעותית

כל בעל עסק רוצה להתפתח. כל אחד רוצה שהעסק יצליח, יגדל וישגשג. בשלבים הראשונים של הקמת העסק, בדרך כלל יש חוסר במזומנים. מתחילים בלי תקציב גדול וצומחים בקצב איטי יחסית. יש דרך אחרת. אפשר לקבל דחיפה משמעותית עם הלוואה לעסק שיכולה להאיץ את תהליך הצמיחה. את ההלוואה שתיקח, כעסק בהקמה, מומלץ שתשקיע במשאבים שיחזירו לך את ההשקעה.

לדוגמא, אם אתה פותח בית אריזה חדש, תוכל להשקיע במלגזה טובה שתאיץ את תהליך ההובלה, ובכך תחסוך זמן וכסף ותוכל להגדיל לך משמעותית את המחזור. בדרך הזו אתה יודע בוודאות שהשקעת בערוץ נכון שבטווח הארוך יחזיר את עצמו, יחזיר את ההלוואה שלקחת ויאפשר לך להגיע לשלב בו אתה מתחיל להרוויח.

מי נותן הלוואות לעסקים?

ישנן מספר דרכים לקבל הלוואות לעסקים, דרך מספר גופים שאושרו לכך:

•    הבנק – המסגרת הידועה ביותר למתן הלוואות
•    בתי השקעות – גופים גדלים שקיבלו אישור למתן הלוואות מהמדינה
•    חברות מימון

הסיבה לריבוי האפשרויות היא שלא לכל אחד יש את האפשרות לקבלת הלוואה מהבנק. הבנק שם לא מעט מגבלות על לקיחת הלוואה. במקרים בהם העסק בחדלות פרעון, חשבון מעוקל או מוגבל, לא תהיה אפשרות לקחת הלוואה מהבנק. גופים חוץ בנקאיים נותנים הלוואות לעסקים בתנאים לא פחות טובים ויכולים לעזור למי שנכנס למצב בעייתי לחזור לנתיב של צמיחה.

איך מקבלים את ההלוואה?

כל גוף נותן הלוואה לעסק בדרכו. הבנקים נותנים הלוואות קטנות יחסית בקלות, אך בתנאי ריבית פחות משתלמים. חשוב לשים לב לגובה הריבית על ההלוואה, שבדרך כלל יוצרת החזר גבוה בהרבה מהצפוי. בהלוואות גדולות (200,00 ₪ פלוס מינוס), הבנק לא תמיד מאפשר לקחת הלוואה במהירות ומגביל את לקיחת ההלוואה בהרבה גורמים ובירוקרטיה ארוכה ומתישה. לא לכולם יש זמן לזה.

גופים חיצוניים (חברות מימון, בתי השקעות) יתנו הלוואה בתהליך מהיר ופשוט בהרבה. כל שעליך לעשות במקרה הזה הוא ליצור קשר עם אחד הגופים ולקבל הנחיות על התהליך, התנאים האטרקטיביים ותוכל לקבל את הכסף בהליך מזורז לחשבונך תוך זמן קצר.

ההבדל בין הצלחה לכישלון

לסיכום, אתה צריך לעשות תכנית נכונה ללקיחת הלוואה. לא נכון לקחת הלוואה לעסק שלך אם מטרתך היא חופשה, רכב חדש או מותרות. כן נכון לקחת הלוואה לצורך השקעה בצמיחת העסק. ההבדל בין עסק מצליח לעסק כושל הוא תכנון נכון של תזרים המזומנים, השקעה נבונה ועמידה ביעדים.