חיסכון בעלויות תקשורת – SAVE IT

  • עלויות התקשורת בחברה שלך גבוהות מדי?
  • מעוניין לחסוך עד 40% בחשבון החודשי?
  • שמעת על השיטה החדשה של SAVE IT?

חברת SAVE IT מציבה רף חדש של חיסכון לשוק העסקי בישראל. חיסכון מיידי של עשרות אלפי שקלים בהוצאות תקשורת, ליסינג ושילוח. צוות מקצועי ומיומן יבצע עבורך סדרת בדיקות יסודית מול ספקיות התקשורת עד לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר.   כדאי להכיר  

תשלום על בסיס הצלחה בלבד

הסיבה העיקרית להצלחת השיטה החדשה של חברת SAVE IT, היא העיקרון לפיו התשלום עבור השירות נגבה רק מתוך החיסכון נטו שנוצר לך. ברוב המקרים, החיסכון מגיע לכדי עשרות אלפי שקלים ולכן אין בעיה להפריש מהחיסכון סכום הוגן עבור השירות המקצועי.

בדיקה מקצועית ומהירה

צוות המומחים של החברה יאסוף את נתוני השימוש החודשיים של החברה שלך. זה כולל את התקשורת הקווית, עלויות רשת, אחסון ענן, ניידים, טלפוניה ועוד. בשלב שני, החברה תבקש הצעת מחיר עדכנית ממגוון חברות תקשורת עמן היא עומדת בקצב רציף במסגרת התמחותה. בסיום המכרז, צוות SAVE IT אף יבצע מו"מ סופי מול ספקית התקשורת הנבחרת לקבלת ההצעה האופטימלית עד לחתימת הסכם תקשורת חדש. בהמשך, צוות SAVE IT ימשיך ללוות את החברה עד שנה מרגע השינוי, על מנת לוודא שהחיסכון נשמר.

מכרז מהיר מול כל ספקיות התקשורת

כמו בכל תחום, מכרז מייצר מחירים הרבה יותר תחרותיים. מה שנכון לגבי משכנתאות, אשראי עסקי וציוד משרדי – נכון גם לגבי עלויות תקשורת, ליסינג ושילוח בינלאומי. צוות SAVE IT נמצא בקשר רציף מול מנהלי המכירות של חברות התקשורת, ומסוגל לבקש הצעות מיידיות על כל סוגי השירותים. מכרז מסוג זה, מאפשר לקבל את המחיר התחרותי ביותר, תוך התחייבות לרמת מחירים לטווח ארוך.

לא רק תקשורת

חברת SAVE IT יודעת לייצר חיסכון משמעותי לא רק בתחום התקשורת, אלא גם בתחומים נוספים כמו ליסינג ושילוח בינלואמי. עבור חברות בעלות צי רכבים, מדובר במרכיב עלות בלתי מבוטל. מכרז פשוט חותך את העלויות. כמו כן, חברות שפועלות מול השוק הבינלאומי, חייבות לוודא שהן משלמות את מחירי המינימום האפשריים עבור שילוח בינלאומי. כאמור, עלות השירות נגזרת מגודל החיסכון בפועל. כך שהשירות משתלם ב100%.

חיסכון שהולך ישירות לשורת הרווח

כל מנכ"ל יודע, שחיסכון בעלויות שוטפות, מגיע ישירות לשורת הרווח. כך שהמהלך העסקי אותו מבצעת חברת SAVE IT עבורכם, עשוי להזניק את שורת הרווח באופן מיידי, בלי כל מאמץ מצידכם. יש רק להנגיש נתונים חודשיים של שימוש באמצעי התקשורת השונים, והצוות כבר ידע כיצד לבנות עבורכם את חבילת התקשורת המשתלמת ביותר. אגב, במקרים מסוימים, המהלך יכלול פיצול של עלויות התקשורת בין 2-3 חברות שונות. כלומר כל ספקית תקשורת תוכל "לנצח" במכרז המחירים עבור שירותים ספציפיים.

כיצד עובדת השיטה של SAVE IT? הסבר מפורט

שירות מענה טלפוני – חיסכון בהוצאות שכר