מענה טלפוני לעסקים

מענה טלפוני לעסקים – חייבים להכיר

חברות גדולות ותאגידים הבינו כבר לפני עשור את היתרונות הגדולים של שירות מענה טלפוני לעסקים. חברות רבות הקימו מוקדים שירות ומכירות במטרה לספק ללקוחותיהן שירות ברמה גבוהה יותר, תוך הקפדה על זמינות גבוהה. היתרונות של מענה טלפוני איכותי הם רבים:

 ✓זמינות מלאה בכל שעות העבודה
סינון השיחות למחלקות השונות
ניצול שיחה נכנסת להזדמנות מכירה
שימור לקוחות
חיסכון בעלויות מזכירה

תשלום לפי נפח שימוש בלבד
אסמס חוזר אוטומאטי
הקלטת שיחות לצורך שיפור השירות
ועוד ועוד

עסקים קטנים ובינוניים – חייבים להכיר את השירות!

העניין הוא, שדווקא עבור עסקים קטנים ובינוניים – השירות של מענה טלפוני לעסקים יכול להזניק את העסק מספר צעדים קדימה. ברוב העסקים הקטנים והבינוניים יש מצוקה של כוח אדם, יש שעות של לחץ בעבודה ולא תמיד ניתן לענות לפניות טלפוניות כמו שצריך. שירות מענה טלפוני, מאפשר לבעל עסק להתרכז בעבודה שלו, בזמן שהמוקד הטלפוני מטפל בפניות השונות במקצועיות רבה, ע"פ תסריט שיחה שהוכן מראש במחשבה תחילה.

תנו לשירות הזה להפתיע אתכם

עסקים רבים הכניסו את השירות של מענה טלפוני, מתוך רצון לשפר את השירות. אלא שבפועל האלמנט שהתחזק בצורה הדרמטית ביותר בעסק הוא המכירות! שכן כל שיחת שירות היא במובנים מסוימים הזדמנות מכירה. צוות המוקד, מתודרך מראש לגבי המוצרים/שירותים שיש להציע ללקוח בסיומה של כל שיחה, וכך נוצרות אינספור הזדמנויות מכירה חדשות.

בעל העסק מקבל ארסנל שלם של כלים שיווקיים

שירות מענה טלפוני זה לא רק בחורה עם אוזניות שרושמת הודעות. השירות כולל ג'ינגל שיווקי אותו שומע כל לקוח שמתקשר אל העסק, מענה מיידי סופר מקצועי, שיחות שירות, שיחות מכירה, הקלטת שיחות לצורך שיפור השירות, שירות SMS חוזר, התראות למייל או לנייד, מערכת דו"חות חכמה ועוד ועוד. כלומר בנוסף למענה הקולי, הלקוח מקבל מגוון מסרים שיווקיים בצורה אוטומאטית, עם אפקט מיידי.

חיסכון מיידי בהוצאות לעסקים

כל בעל עסק יודע, שאחד ממרכבי העלות הכבדים ביותר הוא הוצאות שכר. עלות מעביד עבור כל משכורת בעסק היא גבוהה למדי. שירות מענה טלפוני לעסקים, יכול לחסוך באופן מיידי עלות משכורת של מזכירה או כל עובד אחר שהיה אחראי עד היום למענה טלפוני. יותר מכך, עבור עסקים רבים שירות מענה טלפוני יכול לחסוך גם עלויות של משרד, חשבונות, ארנונה וכו' (אין צורך במשרד פיסי). שירות מסוג זה חוסך בהוצאות ולכן מגדיל את שורת הרווח.

מנהל לא צריך לענות לטלפונים כל היום

מנהל צריך לנהל את העסק. לפקח על השיווק, לתכנן מהלכים שיווקים, לנהל הזמנות, שירות לקוחות, פתרון בעיות ועוד. לא ניתן לנהל עסק כמו שצריך, כאשר עונים לטלפונים כל היום. מסיבה זו, שירות מענה טלפוני לעסקים הינו קריטי לתפקודם של מנהלים רבים. גם אם מדובר בעסק קטן, זמנו של המנהל חשוב מאין כמותו. אם רק יתעסק בטלפונים כל היום, לא יהיה מספיק זמן לעבוד! מנהלים רבים מעידים כל ניצול הזמן שלהם בעבודה השתפר פלאים בזכות השירות.

חיסכון בעלויות תקשורת – כתבה מקצועית